Bloggpause

Tar pause nå fordi jeg er på Geilo med familien og senere idag drar jeg på vidda med Gaute og familien og der har jeg ingen mulighet for å blogge.:):) kos dere i påsken!

Geilolia

Geilo skiresort*** Har virkelig hatt en nydelig dag i dalen! Vi reiste hjemmefra i halv ni tiden og var her oppe og klare til å kjøre i trekket i elleve tiden! Vi kjørte i fire timer før vi sjekket inn og dusjet. Jeg, mamma og Gaute reiste på butikken og handlet inn til taco. Etter mye uvanl...

Dyrskarsrennet 2012

Etter 26km er denne kroppen veldig sliten og trøtt! Nå må jeg pakke siste rest før turen imorgen går til Geilo! :) Vi bloggest! -pidafrida

påskeferiieee

Ah, det er så deilig med ferie! Det blir en fjell påske på meg for å si det slik. Jeg skal på hytta idag for imorgen må jeg tidlig opp og skal gå dyrskarrennet, og det er jo meldt så utrolig flott vær at det blir himmelen! Mandagsmorgen reiser jeg til Geilo med familien og Gaute for litt slalom i...

snille pappaen min

Heisann! Formen idag var litt bedre så jeg gikk på skolen. Måtte få levert oppgaven som egentlig var igår og i tillegg hadde vi en form for spansk presentasjon. Uansett, så kom pappa hjem igår og det lettet veldig på formen når han kom med en nydelig YSL ring og et skikkelig bra hudsett. SE på n...

frokost tid

Idag var jeg nødt å gå fra skolen etter jeg hadde tatt matteprøven. Den gikk faktisk veldig bra. Men når jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg sovnet med det samme og låg i sengen helt til halv ti, da kom Gaute på et lite sykebesøk. Vi såg litt på film før vi sovnet begge to på sofaen så var best...

matte is killing me

Seriøst, tror jeg aldri har vært så lei matte som jeg er nå. Selfølgelig, matte muntlig er bedre en skriftlig men for øyeblikket er alt drit! All puggingen til mattetentamen i forje uke, en tentamen som gikk så ekstremt dårlig og nå en prøve eksamen. Disse to dagene har vi hatt seks skoletimer me...

hyttelivet

Heisann! Håper alle har hatt en fantastisk helg. Det har jeg. Jeg har storkost meg på hytten med godgutten min, mamma, Nora og Tuva. For øyeblikket befinner pappa seg i Las Vegas på en messe, gleder meg til han kommer hjem denne uken. Fredagen tok jeg, mamma og Tuva oss en tur i lysløypen på Korl...

Rebell

Sitter nå på hytta og har nettopp bært opp alle varer. Vi har mistet vannet så blir veldig enkle middager. Idag ble det hamburgere og pommes frites, wiho! Idag tidlig var det jo så fantastisk vær ute så trodde det skulle bli en nydelig tur på Korlevoll! Men nå snør det jo som bare det.. Jaja, sen...

lille fredag

Bor jeg på verdens fineste plass eller? Idag hadde jeg mattetentamen noe som var hovudgrunnen til at jeg ikke blogget igår. Kjenner det er utrolig deilig å ha den vekke, men samtidig så gikk den så dårlig og! Dagen idag har jeg også lest og så fikk jeg et lite besøk av godgutten før han reiste p...

spanish

Heisann! Var hjemme i halv tolv tiden og siden det har jeg bare lest til spanskprøven imorgen. Tantamen idag gikk faktisk veldig braa. Deilig å tenke på at vi bare har en igjen. Ikke så mye spennene å skrive om, men tenkte jeg skulle oppdatere nå siden snart kommer Hans Olav og Gaute og skal lese...

Fin ukestart

Denne mandagen har jeg fått gjort mye. Jeg har fått trent to ganger, en fotballtrening og en trening på mølla. Jeg har ryddet i treningsklærne mine, sortert litt hva som skal på hytta. Jeg er så og si ferdig med den spanske innleveringen, jeg har lest til spanskprøve. Og nå har jeg, Nora og mamma...

monday

Heisann! Idag hadde vi fri og kjente godt at det trengtes. Men jeg la meg ganske tidlig igår, så våknet til halv ni tiden. Idag har jeg og skal få gjort mye. Har allerede vært og løpt av meg litt gangsperr fra igår og fått ryddet litt. Litt skolearbeid må jeg få gjort idag sånn at jeg ikke har så...

topptur med bestejenter

Med det nydelige vinterværet så må det jo utnyttes, så da bestemte jeg, Hanne og Anna for å ta oss en fin tur i sola! Og ikke en liten tur heller, vi bestemte oss for å gå til Berakupen. Og med oss så måtte det jo skje noe ekstra, noe som gjorde at vi brukte litt lengre tid. Hahha! For å si det s...

skiing

Skal på skitur nå, og med det været må det jo bare bli fint! WII! Ha en fin søndag dere!♥ -pidafrida

just give me a reason

Just give me a reason - Pink Var ikke jeg søt? Hihi! Har på meg mitt nye skjerf fra mulberry og jeg elsker det. Kan snu det på andre siden og da blir det et helt annet skjerf. Gøy med forandringer. Lørdagen startet i armkroken på verdens beste, tok litt tid men vi kom oss opp til slutt. Han re...

vårfølelse

Idag var det så nydelig ute. Så da ble heller det kardio trening utendørs. Gleder meg villt til jeg kan jogge ute hver dag, ingenting slår den friske lufta! Er vel ikke bare jeg som starter å bli lei mølla nå? Nora hadde med seg tre venniner og fikset seg til bursdag, men vi fikk alle en klump i ...

weekend

Ohyes! Etter en uke der to av fire tentamener er ferdig, er det bare til å legge seg nedpå. Vil virkelig ikke at denne helgen skal ta slutt, trøster meg med at vi har fri på mandag. Men rett etter det er det to tentamener, to prøver og en innlevering. Damn, la det bli helg fort sier nå jeg. Men s...

2 nye skatter

/ lommebok fra Micheal Kors /lommebok fra Marc by Marc Jacobs Hvilken likte du best? -pidafrida

kjære vår

Endelig begynner vi å gå varmere tider i møte. Etter en kald og lang vinterdvale starter energien å våkne igjen. Endelig! Vet ikke med dere, men føler at alt går treigere om vintertidene, men om våren og sommeren er alt så mye lettere. Du trenger ikke tenke på hvor mange lag med kle du trenger å ...

Et stort rot

Er det noe jeg virkelig hater, så er det å pakke ut etter å ha vert en plass. Og jeg smekket jo to kofferter, så jeg har nok en stor jobb foran meg. Må nesten le av rommet mitt nå, ser seriøst ut som en bombe har slått ned. Og jeg hater faktisk å ha rommet mitt rotete, så nå skal det ryddes. Døgn...

Siste glimt av Kina

Olympiaparken, en helt sykt stor og fin bygning. Utenfor et stort shoppingområde. Vel, nå sitter jeg i leiligheten. Trøtt som bare det, men får ikke sove. Så får bare holde ut dagen idag og heller ta en tidlig kveld. Reiser var helt grei, men kjenner at 11t i et fly gjør noe med en. Fikk bare s...

Siste dag i Kina

Idag reiste vi til den kinesiske mur. Ganke utrolig å se! Det som overraska meg mest var at den var så utrolig bratt. Trodde den skulle være bratt, men av og til virket det som om det var 90 grader. Var vertfall utrolig å endelig få sett. Tok ganske mye bilder. Vi var så heldige med været at bild...

Kinsiske mur

Heisann! Igår hadde jeg ikke noe tid til å blogge, den gikk i ett med shopping hele dagen og gud kor glad jeg blir av å se alt det ine! De hjemme skal heller ikke klage når de ser hva vi har funnet! Og nå sitter jeg å spiser frokost, mens jeg venter på at klokken skal bli halv elleve. Da setter v...