Musikk og summerfeeling

Heey! Eg hører ganske mye på musikk, men eg trenger litt andre sangar og! Visst du veit om noen gode sangar, så si ifra i kommentarfeltet. Idag så har det vert heilt fantastisk ver, varmt og deilig! Neste veka skal eg på leirskole og då håper eg at det er lika fintver som no, bare det ikkje regne...

Sommeren er heeeer!

Hei! Egentlig så har sommaren vert her lenge, men ja! Vi har gått rundt og sagt "så lenge det er sol så er det sommer" !Men ja, åå bare se ut då, solen skinner du sitter ute og blogger mens du er kledd i ein singlet og mini shorts! Då er det bare heeerlig! ♥ Denna veko skal det vi...

Bading

HeyHey! Når eg kom heim fra Oslo så reiste eg i parken med pappa,mamma og Tuva! Der reiste eg heim før eg skifta til badekle,der reiste eg så ned tilAne,Kristian,Vilde,Kristina og Runar. Der skulle vi bada, så bada vi ogsånn. Når det hadde gått ei stund så reiste Runar, også reiste Vilde og Krist...

Smoothie

Heihei! No har eg nett laga ein drit god smoothie! Idag skal eg ut til Lofthuså bada og sjå på A laget spela kamp! I fira tidaer Ane ferdig på jobb så då komme ho og! :DMen her er smoothien miin :Smoothie mix eller frosne bærYouhurt - helst vaniljeAppelsinJuiceSå mikse du alt i ein blendar eller ...

fyttifaen

Heihei! Akkuratt komt heim frå Bergen! Har vært der i heile dag! Reiste i åtta tida heima frå sida eg skulle handla og vera med Julie før kampen! Så i halv tre tida reiste me frå byn og opp dit me skulle spela kamp! Eg var innstilt på og vinna sida desse er dei største konkurentane i sesongen. Fø...

Skummelskummel!!

Heisaann! Superbloggaren Hanne her..nææt!No sitte eg, Synne Margrete og Kristoffer her og holde på og pissa i bukso. Me ser den jævligaste filmen eveer! Orphan, aldri sjå den, eg kjem ikkje til å få sova inatt! Men me har det vel kjekt uansett! :DI måro er det kamp i Bergen, dei andre reise i hal...

Imåro

Imåro etter skulen så reser vi rett etterpå, så eg blogger ikkje etter skulen heller. No har eg pakka, viser outfit seinare, det viste seg at eg lånte noke av mamma! (a) Men, men! Det blir nok masse shooping! No skal eg legga meg også skal eg stå opp litt tidlig imåro siden eg mangler noe å pakka...

Pakking

No skal eg snart pakka til helga, men eg aner ikkje ka eg skal ha med meg? Jenteproblem delux! MenMen!Idag på skolen så snakket vi jo om at vi kjøper for mye og alt sånnt, at vi må kjøpe kun det vi trenger! Men heile klassen hadde fleire plagg som de ikkje hadde brukt ogsånn.Ops.. Også sto det i ...

Trening

Idag så har eg ikkje hatt tid til å blogga, først når eg kom heim så var det ein del lekser som sto i kø, off neste veka så har vi matte,norsk og engelsk årsprøve..Men vertfall så måtte eg skriva ein faktatekst som skal framførast også var det noke sånn matte greier. Så skulle eg på trening, idag...

Viilde og Maria! :)

Idag så reiste eg opp til Vilde i halv fira tida, der var Maria og så vi gjorde ikkje så mye, etter ei stund så måtte Maria gå siden ho skulle spisa middag. Så kom ho ned litt seinare siden vi skulle gjør noke, før ho måtte opp igjen. Eg og Vilde hoppa litt på trampolinen sparka litt fotball og s...

Opp til Vilde

No har eg gjort ferdig leksene mine, og til innleveringar så no skal eg opp til Vilde ein tur tenker eg! :)Veit ikkje heilt ka me skal gjør, men me finner alltid på noke vi to altså! <3Me want suuuuumer! ♥-pidafrida

Night

No legger eg meg, eg veldig trøtt etter ei helg med lite søvn, men samtidig så har helga vert kjempe koselig! ♥-pidafrida

Banen

Hellu, idag så reist eg og Ane inn til Lofthus klokko 12 også skifta Ane ogsånn før vi reiste ned til banen. Der var det andre laget lit forseine så vi måtte venta litt på de. Den kampen vant Harding jentene 9-0, nice.Så var det Nymark som kom og då vant Harding guttar 5-1! :)Så kom pappa og hent...

Ane mor <3

HeyHey!Igår var eg trøtt og sliten så eg orka ikkje å blogga, men eg blogge no. Igår så var eg først innpå Lutro siden det var der vi hadde sove så reiste eg og Maria ut til Kinsarvik, så gikk eg ned i parken og var med familien, så traff eg Kristoffer så eg og han gikk ned på ESSO-en siden vi sk...

Orke ikkje

Orker ikkje å blogga no, er veldig sliten etter igår og no er Ane her, så er ikkje så anti sosial!-pidafrida

Blømingsmila,bading og telting

Igår så gikk det i ett, først så sprang eg blømingsmila før eg møtte folk der, så var vi der før vi fant ut at vi skulle på telt tur så då fant vi ut at vi hadde bare 10minutter på å handla på så vi for gjennom butikken ganske raskt. Så var vi liksom bare på tangen, men eg ville bada, så eg og Vi...

Sommar og soool :) <3

Idag varAne med meg heim, og me hadde store planar med Kristoffer om grilling og bading med mange fleir! Me møttes vel i 4 tida nede med sjøen! Det var drit koslig, me bada, kjørte tube, grilla, spelte fotball og volleyball! :') Haha, Kristian bada for fyste gong i år (a)Ane tvingte han, men ...

Torsdag

Hadde masse lekser og de måtte eg gjøra før eg reiste på kampen og det tar jo litt langt tid å kjøra dit, også når eg kom heim var eg heeeilt ferdig! Men kampen gikk ikkje så bra og vi tapte. Men men... LIFE GOES ON! :)Igår så ringte Ane meg seint og sa at vi skulle grilla og bada idag så seinare...

Suuuperblogger

Siden eg kjeeder meg sånn så tok eg eit blogg innlegg siden ja, eg kjeder meg..Men no sitter eg egentlig bare og venter på at fotballtreningen skal starta, egentlig så har eg veeldig vooooondt i beina mine, men eg SKAL på fotballtrening uansett, ingenting kan stoppe suuperbloggeren! Haha, noot! x...

Igår

HeiHei! :)Sorry for at eg ikkje blogga igår, men når eg kom heim så gadd eg ikkje eg var så trøtt.Men vertfall etter skulen så gikk eg og Hanne ned til mor hennas også gikk vi opp til meg og skifta før vi gikk ned igjen og besten kjørte oss ut til Lofthus siden vi skulle springa til Kinsarvik, åå...

17 mai-bilder

På staffetten så vant Kinsarvik! :)-pidafrida

Å være liten..

Det var deilig og være litenDa eksisterte ikke drittsnakk, kjærlighet var et kyss på kinnet,Og pappa var den beste gutten på jord.Høyden av smerte var da leken gikk i stykker,Den verste gråten var når man ramlet og skrapet opp kneet,Og den største redselen var for monsteret under senga.Nå, når ma...

Yeeh..

Har vert ein ganske kjekk dag egentlig, dagen starta med å stå opp tidlig og komma seg i dusjen, før eg spiste og fikk på meg bunaden og sminka meg og ordna håret mitt! Hadde veeeldig dårlig dårlig tid med håret så det blei bare ein bakover fletting, og det blei ja, ikkje så fint, men i toget så ...

17 mai idag! :-)

Haha, eg skreiv innlegget idag også skulle Hanne publisera det idag, så eg var ikkje ferdig dusja ogsånn sååå tidlig, eg var faktisk ikkje stått opp ein gang! Eg gikk i dusjen i sånn halv ni tida..Også der nede så traff eg,Vilde og Kristina Maria først også traff vi Anna og Helene, før vi var med...

17 mai

Gratulera med dagen allesammen! ♥ Bunaden er på og det er tid for å gå i tog og eta is! Ha ein fin 17 mai videre! Hanne og Frida! ♥

Me and Vilde

Idag så kom Vilde ned i 2tida også gjorde vi ikkje så mye, satt og prata ogsånn før mamma,pappa og Nora skulle ned til sånn 17.mai greier også reiste Nora ned til Ingelin som også var der nede. Så passa eg og Vilde Tuva! :) Haha, eg og Vilde satt og såg på "Kaptein Sabeltann" mens Tuva ...

Bildeinnlegg €2€

-pidafrida

Bildeinnlegg €1€

Ingen innzooming!Kommer meir seinare! :) Detta var dag ein! : ))-pidafrida

Frankrike tur

Mandag: Sto opp klokken 05:00!!! Også reiste vi ifra leiligheten klokko 06:00, så ja vi kan vel si at vi sto opp ganske så tidlig? Så tok vi først ett fly til Oslo som tok 40 minutter, men eg sovna når det gikk opp og vokna når det landa såå eg fikk ikkje med meg så mye av den reisen... Så var de...

God Morgen.. Nei.

God dag tror eg vi går for. No har eg gått tur med pappa også kom Vilde ned også står ho og ser på bildene mine fra Frankrike men eg blogger! No veit vi ikkje heilt kavi skal gjør, det landa nettopp ein luftambulanse på ferjekaien her så vi veit ikkje heilt ka som har skjedd?Hihi! xD-pidafrida

God Natt! : )

No skal eg snart legga meg! Det Frankrike innlegget kommer imåro, har ikkje fått lastainn bildene endå, så eg må finna ledningen til det nye kameraet mitt! For veit deko ka??? Eg har kjøpt meg speilrefleks!!!!!! : D Er suuperglaaaaad, eg kjøpte det på lørdag og bildene som blei tatt i Frankrike v...

Helga som var

På fredag etter skulen reiste eg til bergen også var eg litt på shopping i Åsane før vi reiste til leiligheten vår.Så på lørdag reiste eg,Nora og pappa på lagunen ogTuva var hos Kristin. Så måtte eg og Nora ta vekk alle bladene som var på terassenvår før vi reiste ned til Kristin vi og!Der nede s...

Deilige Sommardagar!

Heeeeeyheey sommar! Eg er så sjukt glaaaaad no, dagen har bestått av sol, sommar og iis! I tolv tida reiste eg inn på mixen for å møta Hanne og Kristoffer! Hanne brukte litt lang tid så når eg ringte sa ho noke sån som detta "Fyyfaen, eg har sykla på et punga dekk. Det var ein jævlig tur. Eg...

Snart til Lofthus

Jaja, no er det Frida som blogger altså!Skal fortelle om reisen min også var eg på Gullruten på lørdag så kommer ett innlegg om det og!Igår så spørte Hanne meg om eg ville vera med til Lothus og baada og spilla fotball. Så no sitter eg og venter på pappa, han skal kjøra meg ut no! :)Der skal vi m...

FRIDA ER

...............HEIMAAAAA :D

LOFTHUS! (H)

Heei! Detta er tredje gong eg skrive detta -.-Men idag har vert ein kjempe kjekk dag! Eg har vert aleina heima; noke som betyr at ingen kan kjøra meg til Lofthus! Så eg måtte SYKLA!!! Når eg kom ut til Lofthus møtte eg Kristoffer, Runar og Eirik på mixen. Etter at me hadde ete is gjekk me på bane...

Bilder i sommar været!

Kjem eit innlegg seinare i kveld! Ka syns de om bildene?

Fotball kamp, tinestafett osv!

Heei! Heeeh, Frida skeiv superbloggaren Hanne men altså, heeh in my... Har ikkje blogga sida søndag så berre seie ka eg har gjort på dei dagane! Søndag: Me reiste til Bergen i 12 tida for å spela fotball kamp. Eg var ganske nervøs før kampen, men etter to minutt hadde eg scort tre mål. Den kampen...

Fotball kamp her og fotball kamp deer :D

Heeei! No reise me snart til Bergen på fotball kamp! Eg glede meg sjukt, for me skal vinna!Idag oger det sol og fint vær så det er litt kjedelig at me skal bruka ein heill dag på og kjøra tilBergen, men men.. Så lenge me vinne er det verdt det! Idaaag er det United kamp, og dei og MÅ vinna! Pluss...

Sommar, sol og bading!

Heeeija! Idag har vert ein super duper kjekk dag, nesten! Eg har vert på Lofthus i heile dag! Med ein gong eg kom dit gjekk eg og Magne ned og "bada" Men som kvart einaste år me bade når det er kaldt springe han heim! Jejeee, men så kom Anna og Helene, eller dei var det frå før av! Så s...

SOOL

Heeei! Idag er det knall vær ute og eg sitte inne! Haha, neida eg skal ut snaart! Har mest lyst til Lofthus å bada! Sorry for at eg ikkje blogga igår, men eg hadde ikkje tid! Eg var med Anna og dei til Ernes hagen og når me kom inn dit var det så kjedelig der ute at eg gjekk ned til nokenrare Osl...

Lite blogging

No har eg blogga lite, men det er fordi eg ikkje har hatt tid igår så spilte vi kamp. Også idag har det gått i ett, tannlege til banen ogsånn, men detta blir ett haste innlegg fordi at no har eg nettopp pakka litt også skal eg pakka resten, også må eg øva til prøve imåro! -.- TRAVELT! Men imåro s...

Sommar følelse

Heilt seriøst det er sommar no! Det er varmt ute, det er sol, alt som mangler er bare ferie så har vi alt!Idag har vert ein sommar dag nemlig -> STRANDA! Hihi xD Og bading, så då sier vi det sånn : Det er sommar! Så skal vi bada heeeile tida, aahh koffor er det ikkje sommar heile året, eg vil ...

Travel dag! :p

Hei, sorry for seint innlegg idag, men det har godt i ett fra eg kom heim fra skulen idag! På skulen så har alle fått disse-dilla, haha, så vi laget jo stor fart med mange personar ogsånn på! Så var Hanne med meg heim siden ho skulle spilla kamp så gadd ho ikkje heim for å bare vera der i 2min og...

Soooooooooooool! <3

Idag har det jo vert heilt fantastisk vær, sol sol himmelske sol! Men no har det starta å skya til igjen! -.- Men vi får håpa at de er vekke imåro.Idag så har eg vert på trening, det var ikkje så mange så var der idag, det var bare 5stk som var det, Mina var i Bergen,Maja kom ikkje,Ingeborg var p...

Daffe dag!

Hey! :)Idag så har eg bare slappa av! Så har ikkje så mye og skriva om, eg har sett på fotball,vert litt ute, sett til eit lam ( som det kommer ett innlegg om seinare) og vert på data. No har eg nettopp dusja og skal se litt på tv før det er natta! Forje uka var det bare tungt å stå oppheile veko...

God Morgeen!!

Hellu!Igår så måtte eg rydda badet mitt siden det såg så bomba ut! Så då blei det visst 2\2 dåå! :)Idag så måeg nok pakka ogsånn! Men no har vi besøk at et lam! Vi skal passa det idag, men no er Nora og Tuva ute og passer det. Heldigvis så stinker det ikke! Vilde meg og Maria! :)And the suun is h...

1 av 2

No har eg blitt ferdig med klerna mine og vert ute med Tuva, nå har det jo faktisk vert soooool ute! <3Men eg gadd ikkje ta badet idag, så det for eg ta imåro. No veit eg ikkje ka eg skal gjør, eg skal snart i dusjen! Men eg tror eg skal sitta med min elskning litt til... Webcam in my ♥-...

Rydder i klerna mine.

No har eg nettopp gått gjennom klerna mine, og prøvd mye og har bare prukt 45 mintter ??Men no må jo eg bare se fram til å ta det inn i korgene mine, og henga opp kjolar før eg skal rydda på badet mitt! Snakk om ettektiv dag altså! :) Men herregud omtrent alleklena mine var jo for små altså!!!! S...

Joggetur med mamsen

No har eg komt inn dørene etter ein joggetur på 8km, strekningane var ikkje så tunge idag som de har plei å vera men då har eg jo jogga 2km før strekningane då!Men idag så skal eg pakka litt til Frankrike turen, siden pappa skal ta med noke til Bergen på Tirsdag. Eg hadde sting heile veien og på ...