Tangen og ekstremsport veko! :D

Hei, ja! Sko visst skriva for Frida igjen! Internetten var ikkje heilt i lodd.. Men idag har eg og Kaia vært i elva igjen! Det var skikkelig mangen som såg på! Etter det og ein VARM dusj reiste me ned i one call teltet -ekstremsport veko! Så tok me oss ein tur i bavallen for å sjå på ekstreeemspo...

Haaaraball

Hei! No har eg nettopp komt heim etter konsert, Haraball, det var skikkelig moromt! Hahah, sjøl om det var skikkelig ekkelt av og til. Men det var fremdeles veldig morsomt! Haha! Men uansett idag så har det godt i ett i heile dag, før eg var ferdig på jobb så reiste eg til Odda. Der skulle vi ord...

28.jun.2010

Heeii! No sitte eg og Kaia å latee oss! Hah, men har nettopp vært nede å sett litt på dei som hoppa i fallskjerm! Har berre ein ting å sei "EG OG SKAL" Men før eg reiste til Voss idag tok eg og Gaute bussen til Kinsarvik. Når me kom gjekk me på Spar! Hah, så tok eg ein parfyme som stank...

Jobben

Heeey!No sitter eg,Vilde og Nora på jobben! Vi har pause no, men vi skal snart jobba igjen. Etter jobb så skal eg på tangen og bada igjen, så blir sikkert litt sein blogging når eg kommer heim. Men no må eg gåå, hadebra! <3-pidafrida

Tangen

HeiHei! No har eg nettopp komt heim etter ei kjekk sommardag, vi møttes på tangen i tre, halv fira tida! Der var Ane, Kristian, Kristoffer og Regan, seinare kom og Gaute. Vi bada, spilte vollyball, bada, grilla og badaa. Det var veldig varmt i vannet idag, sikkert tjue grader altså! Eg og Ane var...

Taaaangen

Hey! :) No reiser eg snart nedpå tangen, der skal eg møta folk også har vi kjøpt grill og grillmat så vi skal ha det kjeekt! :)Også skal vi spilla fotball og ja, det vanlige vi gjøør! Haha, men no har eg nettopp komt heim fra ein slitsom joggetuur altså, eg reiste ut når sola skinte og det var va...

Bilder fra bursdagen

¢¾Ane tapteee! -.-Jentene! ¢¾Fra filmen! :)Hihi! xDHahh! :)Dirty dancing! : D-pidafrida

Daay

HeyHey!Igår var det veldig kjekt, først så satt vi på rommet mitt og snakka ogsånn, før vi gikk fårå spiiisa. haha alle blei veeldig mette! Så gikk vi heilt opp for å se film, filmen heita " I love you Man" haha, den sugde! Så gikk vi ut, har noen morsome bilder fra då altsåå!Ane og Vii...

Frida og Hanne sine ferieplanar 2011

No har eg og Hanne vært litt rundt på nettet og sett på språkreiser. Der me bestemte oss for var California! Me glede oss sjukt og me trur 3 veker er best! 4 blir nok litt for masse mens 2 blir for lite. TENK alt du får oppleva samtidig som engelsken din blir bedre!Me vil helstvera hos vertsfamil...

Buuuursdag

Hey!Idag så skal eg ha venniner på besøk, skal feira bursdagen miin! :) Så no har eg,Vilde og mamma har handla til i kveld.Så no har eg og rydda kjøkkenet,stuo og bretta kle, så skal eg ned og rydda på rommet og badet litt seinare! Men no skal eg lesa " Det nye" og se på tv! :) Så komme...

Lite blogging..

Hey! Sorry men det går i ett her altså, dagane er heilt fulle og eg nyyyte sommarferien! ♥Igår så var det Jobb-> Vera med Hanne -> Jogga -> Jonsok -> NattaSå det gikk i ett heile dageeen. Så eg hadde ikkje tid, men eg skal blogga når eg har tid altså, eg var ikkje på dataen igår...

Joggingss

HEEEEY!♥No har eg komt heim fra ein joggetuuur i skogen, eg har vert effektiv og rydda badet mitt idag, eg er fliiink! Men vertfall så når eg kom heim så låg eg bare på gresset med musikk og vann! Det er sommar deeeet! Med is og greeeiser vettu! No er det sommarvær, imåro så skal Hanne komm...

Igååååår

Hey! :)Igår hadde eg ikkje tid til å blogga siden det gikkk i ett heile tida og når eg var komt heim så gikk eg og la meg, siden eg skulle på jobb idag! Så eg kom vel heim i 11tida. Igår så sto eg opp klokko åtta, så dusja eg og alt sånn før Vilde kom klokko halv ni eller noe sånt, så gikk vi ned...

Det nye designet

Har deko foresten sett den nye designet mitt? Det er veldig sommarslig og fint, very sweet! <3 Søte Ane mor som har fiksa det! :) Det var så søøøøøt! <3 Haha:)Ka synst du?-pidafrida

Jobb

Imåro er det jobb igjen, skal jobba 2 veker på Hardanger Bestikk no, fra ni til to, men Vildemor skal vera med så eg har selskap! Men, eg må stå opp åtta! Off, tidlig! Men lengre enn sju då vertfall, haha, men det var ja veldig varmt og jobba der i fjord! Haha, eg starta jobb uko mi i fjor med og...

Cup, cup, cup! <3

Hei! Idag så reiste eg inn klokko 10 eller noe sånt til Eidfjord og skulle se når Harding guttane skulle i kvartfinale mot oss, haha, skulle tror at de skulle drepa hverandre. Trenaren bare: Ja, no har deko 2minutter igjen og vera venner. Haha! :) Men ja verfall så var Harding Grønn 3-2 ein nokså...

Eidfjord cuup

Hey! Eg blogga ikkje så mye igår, siden i 7tida så reiste vi inn til Eidfjord og skulle starta cuupen, kampen gikk ikkje så bra og vi tapte.. Men, så var eg og Vilde og såg på kampar og var med folk ogsånn, så når klokko var 10 så reiste vi heim, der satt vi og spiste og såg på tv til vi gikk og ...

SOMMARFEEEEERIE!

No er det sommarfeerie, ahh digg! Men ja, no kommer fin været og så då er det vel bare å si at det er sommar!Idag på skoolen så var det ikkje akkurat skule, vi såg film, rydda og grilla med resten av skulen!Stjeler bilder fra Ane eg! Runar,Ane,Meg og Vilde! :) Glad i deko! <3Meg, Synne Margret...

Bilder fra tuuuren <3

Eg fant den visst i sskuffo miii, hahaha! Men eg skriver heller med litt på bildene.Hahaa, litt trøtt?Så skulle vii utforska litt, viiindmølla in my <3Så hoppa vi taau! Haha, lol! Lagde værmelding! Den ruuulte altså!Såååpa! <3Spilte noe fotballgreier..Balanse kamp! Sykkel, eg kunne ikkje si...

Bergen

Hey!Idag har vert ein lang men kjekk dag, det starta med at vi reiste til Bergen klokko halv åtta før vi dro til Bergen, vi toook masse biiilder! Legger de ut seinare siden eg finner ikkje kabelen min no. Så reiste vi rett på vilvite, bussjåføren visste ikkje kor det senteret var så eg og Vilde m...

Hei..Hade

God Morgen! :) Tror kanskje at det er første og siste gang jeg kan si det sååå tidlig! Idag måtte jeg stå opp kvart over seks siden bussen som går fra skolen kommer halv åtte, så jamå stå opp tidlig idag! Men igår så blogget jeg ikke fordi at jeg hadde ikke tid! Lofthus->Heim->Spise->Ban...

Familie busdag

Hei, no har nettopp familien dratt og vi har hatt det veeldig koselig, sjølv om eg fant ut at det ikkje var så smart og stappa i seg kaka også spilla fotball, hihi! Men vi spiste kake, spilte fotball ogsånn og leikte oss litt og tok endel bilder! :) Fikk gavekort og masse peng! No bare sitter jeg...

Bursdagsfeiring

Hei, no sitter eg her og venter på at vi skal feire bursdagen min, fordi at på bursdagen min så er eg vekke med klassen på tur til Bergen. Så no veeenter jeg at jeg kan starte å kle meg og dusje ogsånn! Nå idag så er det bare familien min som kommer også skal jeg feire den med vennene mine senere...

Fotball kamp

Hei! Nettopp komt heim etter ein knall bra fotballkamp, vi spilte seriøst driit bra i andre omgang! Vi hadde vel ballen meste parten av tida, så hadde vi mange skudd i stopler og alt. Rett utenfor og alt. Var fryktelig irritrerande, men til slutt når det var kanksje ti minutter igjen så skjedde d...

Kamp idag

Heeey! Idag på skolen så hadde vi årsprøve i matte, eg har sinnsjukt vondt i hodet no, pga den stygge prøven! -.- Det var2 delar, den første fikk vi ein time på og den andre delen fikk vi to timar på! 3 timar med matte er noe piss! Argh... Men no sitter eg og ser på tv, og venter på at klokko ska...

Parken og banen

Hey! Som sagt så skulle eg møta Hanne idag, eg reiste inn i 3tida også kom ho sånn 10 min seinare. Så reiste vi bort på mixen og kjøpte drikka og goderi før vi reiste opp på banen og såg på når A-laget spilte kamp, de vant 2-1 tror eg! :) Så når kampen var ferdig så spilte vi fotball med Gaute og...

Natta

No skal eg legga meg snart, eg skal snakka litt meir meg folk på msn også imåro så reiser eg til Lofthus! : )Ein ny header kommer snart! : )-pidafrida

Bilder fra leiren

Har ikkje fått de fra Kristina, men eg tok noen med mobilen og det gjorde Vilde og! Taha datt uti gjørmo! -.--pidafrida

God Morgen

Idag såå tror eg bare at eg skal slappa av ogsånn. Er veldig slapp, eg våkna nettopp og er veldig sliten egentlig!Skal nok ikkje noke stort idag heller, skal pakka ut ogsånn. No skal eg spisa og se litt på tv! :) No er det KUN 1 veka igjen av barneskolen, kommer til å savne at det ikkje er så sto...

Leirskole

Hey! :)No er det ikkje så lenge siden eg kom heim fra leiskole. Har hatt det veldig morsomt og stort sett ledd heile tida! (a)Når vi kom fram til leirskolen så vardet romfordeling ogsånn og eg kom med Vilde,Kristina og Sara! <3Så gikk vi ut og spilte fotball ogsånn før vi gikk inn til undervis...

Heiaaa Brann!

Heei! No reise eg og Frida snart ned på Brann stadion for å eta middag før me skal sjå Brann-Ålesund kampen! Hååpe på at dei vinne idag! GO Erik Huseklepp! <33333 OG eg er superduper glad for at hardingjentene vant idag! Ellers hadde eg fått kjeft av Ane og dårlig samvittighet! -Hanne

Hanne og Frida i Beergen! :D

Heeija! :D No sitte eg og Frida godt planta i sofaen etter ein laang dag i sola! Dagen begynte tidlig med at noken ungar i leiligheten over sprang rundt og skreik. Jaa, kl åtta! I halv elleve tida reiste me inn der Frida skulle på krets samling. Såå no må me berre venta å sjå om ho komme vidare. ...

We are going to Bergen!

Heey! :)No kommer snart Hanne også skal vi til Bergen! Gleder meg veeldig altså! <3Når Hanne kommer så skal vi ta ferjo til Utne der pappa har komt på siden han har kjørt Nora,Oda og Tuva til fjells.Off, er veeldig lei av å skriva no, har hatt skrivedag idag, men eg synst det gikk veldig bra s...

Outfit - Grand Prix Finale

Heh, litt seint.. Men men eg lovte deko, og eg gidder ikkje å blogga om oslo turen det er alikavel glemt no! Tunika-Mamma sin veit ikkje kor den fås kjøpt!Armbånd-H&MSmykke-H&MØredobber-SpaniaSko-Din sko tror eg! Men synst ikkje!Ka synst du? -pidafrida

Slappdaaag!

Idag har eg gjort ein to ting: Pakka og vert på dataen! Meiningsfulldag know, men vi slapp jo skolen idag så då når jeg kom hjem så var det jo i dusjen før jeg blogget som dere såg! Også har jeg sottet og snakket med folk på dataen, vert på masse blogger og hørt på musikk! Imåro så skal Hanne kom...

Bildefortelling fra klasseturen

Hey! Kom heim for ikkje så lenge sida, heiv i meg noen skiver og hoppa inn i dusjen! Har hatt det veldig kjekt med klassen, det som var veldig dumt var at det var så stygt vær då! -.- Men men her kommer verfall turen legger ikkje utpå så masse bilder, kanksje det kommer ett bildeinnlegg seinare. ...

HadeBra! :)

No skal eg snart reisa skal bare pakka de siste tingene oppi bagen min også skal eg ned og bada før vi reiser på båttur med klassen. Tror det kan bli kjempe morsomt, i norsk timen idag så brukte vi halve timen på å bare snakka om ka mat Liv skulle kjøpa ogsånn. Så eg tror nok ikkje at eg blogger ...

Bading,Bading og Bading!

Hey! Etter skolen idag så kom Hanne bort til meg og sa at ho ville vera med meg og bada så ho beli med meg heim. Vi starta å se "SuperSize Me" Æsj! Off, fakta delux! Men ekkelt som ahhh, æsj! (a) Men i halv fem tida så reiste vi ned på tangen og skulle bada, der var Gaute og venta på os...