Outfit 31-08-2010

Heisann, kommer heim fra Vilde for ikkje så lenge siden. Der satt vi og pratet, var ute og lagde kakao! Etter Maria var ferdig på konfe møte så kom ho og opp, men over til noe annart, her er outfiten fra idag! Tenkte og starte litt med det nå.T-skjorte - BikbokSinglet - under fra BikBokBukse - Gi...

Ingen overskrift

Hei! Er ikke helt i blogghumør idag, men skriver kanskje ett innlegg til, men ikkje forvent deg noe!Skolen idag var heilt forferdelig, sekundene kjentes som minutter og minuttene kjentes som times, frimenuttene var alt for raske,og ikkje nok med det, vi hadde spansk gloseprøve og kunst og handtve...

Snakkast imåro

Skal se kamp og øve på noe-pi spank til imåro , så orker ikke blogg.no no! :) Snakkast imåro! -pidafrida

Hanne! <33

Heisann Sveisann! Idag så var Hanne med meg heim, her heima så gjorde vi ikkje på så mye, men vi satt og skravlet lagde oss mat, eller vi satte den i ovnen og spiste og skravlet litt meir! Så var klokko ti på halv fem, så fant vi ut at vi skulle rekke og sitte på med moren til Hanne inn igjen til...

Bilder fra bursdagen!

Legger ikke ut så mangen siden ja manger er jo av folk som ikkje er i familien og kan liksom ikkje bare legge ut av folk heller, legger ut noen!-pidafrida

Treningen

Hey! Som sagt så skulle eg trena, så når besøket forsvant så gikk eg og trente, eg sprang 30 minutter på løpemølla også rokka eg i 15 minutter! Egbegynne ganske rolig siden formen er ikkje i tippnnnnnnnnnnnnnnn sopp stand etter ein daff sommarferie! Det som er verst med sommarferie, er å starte i...

God Morgen

No har eg nettopp stått opp, vi såg Alvin og Gjengen 2 før vi såg menn som hater kvinner då sov vel Nora endel gejnnom den så når mamma og pappa kom heim i halv seks tiden, så gikk vi vel og la oss, så det er derfor vi sto opp nå! Eller litt over ett var den vel, men no sitter det endel folk hos ...

Partyyy

Hey! No sitter eg,Nora og Odd plantet i sofaen i pysjamaser, hva er vel deligere når du har fått i høghelte sko og kjole? Etter eg hadde blogga så gikk vi ned til Hardangertun, der det var bordplasering så skulle til så der var vi ei stund før vi gikk opp til Odd fordi vi skulle på butikken og kj...

Første skoleuke

Heisann! Nå er første skoleuke ferdig, og min har vert heilt grei, vi har startet egentlig rett på nå denne uken! Vi har hatt ikke så mye lekser, men litt, men skolen har liksom vert helt normal! Men det er jo nytt og komma inn i den nye timeplanen og alt sånt, nye lærere og ja alt! Det har vert ...

Skolen idag

heisann! idag på skolen så var det heilt greit, klokko elleve såreiste niende då, så eg gikk med sekken til Hanne heim, så folk må no tro at eg hadde to skolesekkar. I siste timen i musikken så sang vi og lærte meir på gitar, det var ikkje så soesielt men når vi skulle synga den siste sangen, då ...

Gratulera med dagen, pappa!

Heisann!Unnskyld for sein blogging, men dagen har gått i ett, etter skolen så var det så fint vær at eg og Vilde satt oss ned i veien våras og snakka. Så gikk eg heim og rydda på rommet mitt og badet og tok på plass litt kle og ja, generelt rydda litt! Eg har bestemt meg for at rommet mitt aldri ...

Bading

Heisann! Kampen gikk ikkje så bra, vi tapte 3-1, men vi spilte ganske bra! Sjølv om vi ikkje får uttelling akkurat. Men det gikk ganske bra, sånn egentlig. Eg reiste inn på banen i halv seks tida, der var Ane så kom og de andre folka og. Ane tok litt bilder men de har Hanne, så de kommer imåro! H...

KAMP!

No er eg nettopp ferdig med lesker, satt ganske lenge idag, men sikkert bare fordi at eg var treig med og komma igang! Men vertfall idag så var det ein heilt vanlig skoledag, eg har funnet ut at torsdag er kjekkast og onsdag er kjedeligast! Hahaha, men seinare idag så skal eg spilla kamp mot Odda...

Spørsmålsrunden!

{tekst}

Treningen

Gikk heilt greit, sjølv om foten var vondt på slutten! Men eellers så gikk det fint, idag så var vi veldig late for og si det sånn! Alt var bare ja, dårlig! Før treningen så dreiv vi bare og tulla rundt, og snakka! Eg og Ane dreiv og dansa vi! Hahha, drit bra! Så no skal eg se RBK-FCK, heeeia FCK...

Fotballtrening idag

Heisann! Idag så skal eg på trening, etter mye om og men med foten så skal eg heller på trening og ta det med ro sånn at eg er helt klar imåro liksom! Men visst det blir heilt ille så skal eg heller bare ikkje trena! Men no føler eg meg lat, siden eg har ikkje trent noe på en på en stund pga fote...

My room

-pidafrida

Maria og Vilde

Hei!Etter ei stund med kjedsomhet så kom Vilde ned her, vi starta på spørsmålsrunden men det blei ikkje så bra akkurat, så når Maria var ferdig på konfe greier så kom ho og opp, vi var først litt med Tuva før vi gikk ned for og prata og litt sånt, så bestemte vi oss for og laga osteskiver så då s...

Heijaa

Idag så regner det, pluss at eg holdt på og frysa meg i hel i det førsta frimenuttet på skolen idag. Så etter skolen så spiste eg, middagen stod klar når vi kom hjem, Hanne kunne ikke vera med meg heim, så fra tre så var Gaute og Kristoffer her, siden de kom seg ikkje heim, så de satt på Spar og ...

Fotballbanen

Hei, sorry for ekstremt dårlig blogging i det sista, men eg har data, siden den er på reprasjon, og det skjer masse om dagane! Idag etter skolen såvar det endel lekser som skulle gjørast, så var det påkledning og mat i full fart, før Hanne og SM kom ned også reiste vi ned for å komma oss inn til ...

Garasjen

Hei! Igår\dag så låg vijo i garasjen til Maria, det var veldig kos, vi skal gjør det snart og men då skal Vilde og vera med! <3 Så igår så kjørte pappa meg opp der vi la alt på plass så gikk vi inn og satt der og spiste pizza, det som er så rart eg husker nesten ingenting fra kvelden igår!! Så...

Sova i Garasjen

Hei! Maria ringte og spørte om eg ville vera med og sova i garasjen deirans med Kristian og Runar, så no skal pappa snart kjøra meg opp, men blir då altså andre gangen eg gjør detta, du kan lesa om den første her : http://pidafrida.blogg.no/1262034464_overnatting_ute__.htmlNo skal eg gå, blogger ...

Maaariiia...

.... You got to see her! Hahah, igår så var det spising av middag også i halv åtta tida så gikk eg opp til Maria, der gikk vi ut, så sykla vi bort til Kristian, der vi sykla opp til barnehagen, så hadde vi litt boksen går og sånn før vi reiste ned til Maria og såg på film! Så når eg reiste heim s...

Båt og bading

hei! Idag så var skole dagen heilt normal, så ettrer skolen så gikk eg,Maria,Vilde og Kristina ned på butikken, men det var kun Vilde som hadde pengar. haha, så gikk vi og skravla heimover, så var det heim og sjappa seg og skrifta seg også reiste vi eg og Maria ned i båthavna, også kjørte vi ned ...

Seint

Ja, sorry for eg ikkje har blogga, har gått i ett heile tida! Skal vel egentlig det idag og, men slenger no inn ett innlegg! Kan no starta med gårsdagen..Igår var det jo ny skolestart på ungdomskulen, det var vel mest mas og prat i tre skoletimar, om karakterar og alt sånn bla.bla, kjedelig og hø...

Bergen

HeiHei! Er ikke helt i blogghumør idag siden det er skole imorgen.. Men det skal vere deilig med rutinar igjen og litt sånt da! Men idag så sto jeg opp klokken halv syv!!! Fordi vi skulle ta halv åtte ferjen idag, så der kom Anna, ho skulle nemlig vere med meg. Vi satt og pratet på vei til Bergen...

Gjett ka?!

No kommer ett ord som sikkert har vert på 80 % av alle blogg innleggene mine i sommar! TANGEN! Hahha, idag så var det eg,Anna,Vilde,Gaute,Hans Olav og Kristoffer. Det var veldig kjekt idag og eg reiste ned med familien før eg ringte til Anna og Vilde, så kom de. Men så kom Hans Olav og Gaute med ...

Tangen

Hei! Idag så har eg vert på tangen i absolutt heile dag, før eg måtte heim og fiksa noke.. Men dagen starta med at Hanne kom inn her i tolv tida så reiste vi ned på tangen, så kom det folk etter hvert vi var Hanne,Vilde,Maria,Anna,Gaute,Kristoffer,Hans Olav,Runar,Kristian,Ane og noen andre! Så da...

Fint vær

Hei! No er det kun3 dager igjen til skolen starter så vi skal nyte det nå! Nå er jo og fin været kommet, ikke en eneste sky på himmelen heller, så idag så kommer Hanne her, lenge siden jeg har sett ho no, så skal vi ned til tangen med folk! Hvorfor har det ikke vert sånt vær hele sommer???? Men v...

Fiint vær!

Hey! Idag så er det så fint vær, og Tuva ville ikkje ut og ho var sur og gretten idag så vi bestemte oss for og vere hjemme i det fine været, så no kommer vi fra Besto og Besten og har spist nystekte vafler, og har satt opp vannsklien i hagen!Så nå sitter jeg og blogger ute, mens Nora og Tuva skl...

Deeilig

Hva er vel deiligere enn å ta en lang,lang,lang dusj og strelle seg skikkelig etter å ha vert på fjellet i en uke!? Noe av det deiligste med å komme hjem etter å ha vert borte er å sove i sin egen seng og dusje! Selv om du dusjer, mange ganger mens du er vekke, føler du deg så mye reinere når du ...

Bilder fra hytten

Flashback, fant gitarene så¨de prøvde de ut : ) -pidafrida

hyttetur 2

Dag 4 - Dagen har gått til at vi ble kjørt opp til Korlevoll før vi gikk til Seljestad stølene, der badet vi i elva, det var IKKE kaldt! Helt seriøst, jeg forventet meg skikkelig kulde, men Kristen og Torgeir synst at det var for kaldt! Så vi minste badet! Men så mannet Torgeir seg opp og badet, ...

hyttetur

Dag 1- Vi kom opp på fjellet ganske tidlig,denna dagen gjorde vi ikkje så mye men vi spiste, spilte litt spill, og jeg så på Sex and the City, så mye annart skjedde egentlig ikke, siden jeg så vel 1 og en halv sesong tror jeg! Jeg jogget da, ufattelig dårlig kondis, har så vidt trent i hele somme...

Gangsperr delux

Hei Hei ! Idag har eg sjuukt gangsperr i rompo etter sykkel turen til Lofthus og tilbake ! Eg merka det vel egentlig ikkje før me skulle tilbake, og opp Lutro bakken! Då kjente eg det skikkelig ! Det var eg, Ingelin, Alida, Kristina, Svanhild (mora til Alida og Kristina), Eli Johanne (Mora til Ka...

Vilde Her !

Hei Hei Folkz ^^No er det Vilde som blogger, siden Frida og Hanne er på fjellet ! Ååå di er så heldige som kan reisa på fjellet. Me har ikkje hytta -.- Men nå eg blir RIK då skal eg ha hytta : D Jadda, her har me stoore planar.Idag har eg vert med Maria.Me har spilt Monopol, og tulla og sykla.......

haaaanneeeeee

Heei! Frida ba meg blogga for ho mens ho var vekke! Men som alle veit blogge eg alt for lite og eg er ikkje flink heller! Så no stikke eg til fjells, og er der i ei veka! Gled deko til Frida kjem heim! Så kanskje det faktisk blir blogging! :)-Hanneeit sommarbilde av to søtisar <3

Fjellet idag

Heisann! Idag så reiser vi på fjellet, alle barnebarna untatt de aller minste skal vera der ei uka! Så no blir det masse bading, is-spising, fotball spilling, og masse annart då! Skal sikkert gå noen turar, og hver dag så skal jogga opp der som Folgefonn hotell låg, og opp den bakken er det tungt...

Vaflene våre er bare best!

Hejaa! Idag så har eg vert oppe hos Vilde, der såg vi på "Sex and the City" før vi bestemte oss for og laga vafler, haha, disse blei faktisk ganske gode, men forrige gang så lagde vi de med "litt" for mye smør, så vaflene smakte bare smør! Haha, de var ikkje sååå gode som diss...

Nevner spørsmålsrunden

http://pidafrida.blogg.no/1280396418_sprsmlsrunde.htmlStill spørsmål er du grei, så får du kommentar tilbake! <3-pidafrida

Produktanmeldelse - GHD Mini Styler

Hei! Fikk en litt forsinket bursdagsgave av tanten min og familien så jeg ble veldig glad for altså! Det var en GHD rettetang som var veldig god! Har brukt den idag etter at Vilde reiste, haha, må jo pynte seg når man skal ligge ute i hagen og sole seg! Men vertfall så skal jeg skrive om retttang...

Viilde <3

Heisann Hoppsann! Idag så sov eg til tolv, tok ein veeeldig lang dusj og var ganske lenge på badet så kom eg meg opp var med Tuva før Vilde kom! Først så spilte vi bilijard, hihi på slutten så slo ho nedi kviten og svarten i det holet eg skulle ha den i! Okai, hørest ikkje morsomt ut, men visst d...

Hyttetur og Brann kamp!

Hei, på søndag reiste vi jo til Bergen der vi reiste rett opp til der vi skulle vera hos Erlend og de, der når vi kom så såg vi ein film som eg husker ikkje ka heiter.Hihi, typisk deet! Men den var ganske bra egentlig, men så skulle vi spisa Taco der Nora fikk heilt totalt latterkrmpe mens ho dra...

Reiser idag

Hei. Idag så reiser eg til Bergen, eg skal på Brann kamp ikveld, seffkommer Brann til å vinna då! Men etter kampen så skal vi heim til Rebecca og familen der vi skal vera med de på hytto på Krokeide tror eg det var! Der skal vi kjøra tube og stå på vannski, bada osv! Nyte noen dager i sommerværet...